- ПРЕДМЕТ
Чл. 1. Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между , ЕИК , със седалище и адрес на управление: София 1000 , наричано по-долу за краткост ДОСТАВЧИК, и клиентите, наричани по-долу ПОЛЗВАТЕЛИ, на платформата за електронна търговия zoostop , наричана по-долу „zoostop.bg.
ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА
Чл. 2. Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:
- Наименование на Доставчика: "Севън Илевън " ООД
- Седалище и адрес на управление: София 1444, с.Бистрица в.з.Калфин дол №999
- Адрес за упражняване на дейността и адрес за отправяне на жалби от потребители: София 1434, бул.Симеоновско шосе 205
- Данни за кореспонденция: daqnakaragiozova@abv.bg, телефон: (+359) 886 41 41 11
- Вписване в публични регистри: ЕИК 205618255
- Надзорни органи:
(1) Комисия за защита на личните данни
Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg
(2) Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg
- Регистрация по Закона за данък върху добавената стойност
- Регистрация на профил:
- Чрез регистрация клиентът придобива потребителско име и парола, с които се идентифицира в Онлайн зоомагазин ”ЗООСТОП” .
- Изразява съгласието си с настоящите Общи условия за ползване на Онлайн зоомагазин ”ЗООСТОП” .
- Получава правото да извършва валидни поръчки за закупуване на стоки, предлагани от Онлайн зоомагазин ”ЗООСТОP”, както и да отказва изпълнението им по надлежният ред.
- Допуска се изпълнение на поръчки и без регистрация, но в този случай клиента не може да се възползва от отстъпките за регистрирани потребители.
- Цени, характеристики и наличности на стоките:
- Посочените цени в онлайн магазина са крайни с включен ДДС.
- Основните характеристики и цени на стоките са указани за всеки продукт. Стойността на доставката не е включена в цената на продукта.
- Онлайн зоомагазин "ЗООСТОП" не гарантираизрично наличността на стоката към момента на приключване на поръчката. В случай на изчерпана наличност, ще се свържем с Вас, освен ако не сте посочили, че желаете поръчката Ви да бъде изпълнена дори и да липсва даден артикул.
- Промяна на цени на стоки:
- Онлайн зоомагазин”ЗООСТОП” има правода променя цените по всяко време без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят заплаща цената, която е била актуална към момента на даване на поръчката.
- Защита на лични данни:
- С нашата политика за защита на личните данни можете да се запознаете в раздел Политика на личните данни
- Поръчка:
- В поръчката клиентът посочва артикулите, които желае да закупи ,адреса за доставка, начин на плащане и телефонен номер за връзка. Всяка валидна и приета поръчка получава автоматично служебен номер, като клиента получава потвърждение на посочения от него имейл.
- Онлайн зоомагазин "ЗООСТОП" си запазва правото да не изпълни поръчка или да изиска предварителното и заплащане, ако клиента фигурира в нашата база данни като некоректен потребител, който не приел, не е взел, или не е отказал по установения ред свои предишни поръчки.Отказа от поръчка задължително трябва да стане чрез формуляра за отказ, който е в страницата.
- Клиентът може да променипоръчка преди нейното потвърждение, след това промени по поръчката не могат да бъдат правени.
- Срокове и цени за доставка:
- Доставките се извършват чрез куриерска фирма в цяла България до врататана клиента и в офисите на куриерската фирма.
- Поръчките се изпълняват в рамките на 2 до 5 работни дни.
- При забавяне на доставката повече от 5 работни дни, считано от деня след направената поръчка, може да ни информирате като попълните "формуляр за рекламации и жалби" , и ще Ви изпратим като компенсация код за 15 % отстъпка, който може да ползвате при следваща Ваша поръчка / тази опция важи само за регистрирани потребители/ .
- Вашата поръчка може да закъснееповече от пет работни дни и да получите отказ от компенсация с 15% код за следваща отстъпка в следните случаи:
- - забавяне поръчка по вина на куриерската служба при форсмажорни събития и извънредни положения
- - забавяне поръчка направена по време на големи намаления (Черен петък, Коледни разпродажби, Ден на кучето, Ден на котката и др.)
- - невъзможност ние или куриерите да се свържем по телефона с клиента
- - липса на поръчания артикул
- За улеснение на своите клиенти Онлайн зоомагазин "ЗООСТОП" има и опция за взимане на направената поръчка от някой от нашите магазини. В този случай клиентът ползва допълнителна търговска отстъпка от 5 %.
- Цената на доставката е еднаква за цялата страна:
-
Цената на доставката варира спрямо килограмите на поръчаната стока.
За София-град за поръчка над 80 лв. и под 20кг. – безплатна доставка. За всеки килограм отгоре се доплаща допълнително.
За цялата страна за поръчка над 80 лв. и под 20 кг. – безплатна доставка. За всеки килограм отгоре се доплаща допълнително.
Доставката НЕ е безплатна ако е под 80 лв.
- Доставките се извършват с куриерска фирма СПИДИ.
- Плащане :
- Плащането може да бъде извършено:
- - с наложен платеж на куриера при доставка на стоката
- - с банков превод
- Допълнителни търговски отстъпки:
- Всички наши регистрираниклиенти могат да използват нашата система за допълнителни търговски отстъпки. След всяка поръчка клиентът получава във своят профил индивидуален личен код за допълнителна отстъпка, който може да бъде използван при следваща поръчка.
- Кода за индивидуална търговска отстъпка, не важиза стоки, които в момента на правене на поръчката са обявени в промоция!
- Ако клиент анулира своята поръчка, която вече е обработена, кода може да не бъде възстановен в същия размер.
- Проверка на пратката при доставка:
- При получаване стоката от куриер, клиента трябвав негово присъствие да прегледа своята поръчка. Възможността за проверка на пратката преди заплащане е услуга, валидна за всички продукти, предлагани и доставяни от Зоомагазини "ЗООСТОП". Клиента трябва провери дали получава точно това, което си поръчал, да разгледа продукта за следи от удар, драскотини и други видими външни повреди. Ако забележи, че продуктът не е в изрядно състояние, може да откаже поръчката. Ако поръчката е приета, това означава, че тя е доставена без забележки.
- Връщане на стоки и пари:
- Може да се откажете от покупка на дадена стока в срок от четиринадесет дни, считано от датата на нейното получаване. В случай на отказ, молим получените от нас стоки да бъдат съхранени по начин, който не е нарушилтяхното качество и безопасност. Стоката трябва да бъде върната в нейното първоначално състояние, в опаковката, в която нормално тя се предлага в търговската мрежа и със съпровождащата я документация. В противен случай, прекратяването на договора става след договаряне на обезщетение за намалените потребителски свойства на стоката.
- Правото за отказ не важиза:
- запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
- стоки, които подлежат на бързо разваляне, имат специален режим на съхранение. В този смисъл потребителите не могат да се откажат и да върнат хранителни продукти.
- гравирани медальони
- За да върнете даден артикул или поръчка, трябва да попълните и изпратите формата за връщане.
- Поръчка взета от наш магазин, може да бъде върната единственов магазина, от който е взета. Парите се възстановяват на място.
- Поръчка изпратена на адрес, може да бъде върната единственодо бул.Симеоновско шосе 205. Парите се възстановяват по банков път в срок от седем работни дни.
- Гаранции на стоките:
- При проблем с артикули в гранционен срок, артикулът трябва да ни бъде изпратен за сметка на купувача на адрес: София, бул. Симеоновско шосе 205, или донесен на място в някой от нашите магазини заедно с копие от касовата бележка и гаранционната карта. Получаването на ремонтирания артикул става на място, или може да бъде изпратен с куриерска фирма за сметка на клиента.
- Спорове и жалби:
- Възникнали спорове от или във връзка със сключването и изпълнението на договорите за покупко-продажба от разстояние чрез електронния магазин на Зоомагазини "ЗООСТОП", страните ще положат усилия за разрешаването им в дух на разбирателство и взаимни компромиси. В случай че не се стигне до споразумение от двете страни, спорът между тях ще бъде разрешаван от компетентния съд по регистрация на Дружеството, съобразно българското законодателство.; Също така Потребителят има право да се обърне за разрешаването на всякакви спорове и към Европейската онлайн платформата за разрешаване на спорове (платформата ОРС), или пред Общата Помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите.